Amazon

marți, 26 decembrie 2017

Declar oficial că m-am săturat!

Gata !!!!!!!!! Declar oficial că m-am săturat! M-am săturat să fiu cârpa fetelor. Sunt și eu ființă umană și am și eu sentimente. Tot timpul le-am ajutat pe toate fetele. Am vrut să fie bine. Toate m-au folosit ca pe o cârpă care apoi au aruncat-o la gunoi. Nici măcar un mulțumesc nu au spus. Oare ce vină am eu că m-am născut cu handicap ? Fetelor le este rușine să se afișeze alături de mine. Parcă aș fi o sperietoare. Toate se comportă la fel. Cu ce am greșit în fața lui Dumnezeu ca să fiu tratat așa. Sunt serios. Nu beau și nu fumez. Sar oricând să ajut pe toată lumea. Oare nu merit și eu ceva ? Multe dintre fete au ajuns în posturi importante datorită mie Vă spun sincer că nu îmi doresc decât faimă internațională. Să le fiu superior ca să mă pot răzbuna. Să vadă și ele cum e să fii folosit ca o cârpă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu