Amazon

sâmbătă, 17 iunie 2017

Toată lumea râde de România.

Am ajuns de râsul curcilor !!! Toată lumea râde de România. Asta pentru că România nu poate să fie o țară normală. Aici nu mă refer la oamenii simpli. Mă refer la guvernanți. Râd toți de noi. România este singura țară unde partidul de guvernământ depune o moțiune de cenzură privind demiterea propriului guvern. Vă vine să credeți ? Zici că indivizii ăștia au evadat de la spitalul de nebuni. Am avut și noi un moment de strălucire. Președintele României a fost primit de Președintele Americii. Însă politicienii noștri, cu un pic de ajutor de la răsărit, ne-au tras iar înapoi în rahat. Parcă nu mai ieșim niciodată din rahatul ăsta național. Păcat că Dumnezeu ne-a înzestrat cu niște plaiuri minunate. Însă avem niște conducători.... Aș fi tare curios să se facă un sondaj acum în Republica Moldova. Sunt tare curios dacă mai sunt atât de mulți unioniști. Mă tem că nu. De ce ? Frații noștri de peste Prut văd foarte bine ce se întâmplă la noi. Nici măcar Plahotniuc nu este în stare de așa ceva. Sunt absolut sigur că propaganda rusă și-a intensificat lupta împotriva noastră pe acest subiect. Vă mulțumesc, dragi guvernanți !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu