Amazon

duminică, 5 februarie 2017

Fraţilor, eu mă tem că suntem proşti

Fraţilor, eu mă tem că suntem proşti. Mă tem că situaţia din România nu este altceva decât o fumigenă internaţională. Toată lumea este cu ochii pe România. Asta în timp ce adevărata problemă e la Malta. Summitul de la Malta. Eu, când aud de Malta, am frisoane. Vă invit să mergeţi la manualul de istorie. Eu cred că acolo a avut loc o reîmpărţirea a sferelor de înfluenţă în Uniunea Europeană. Probabil că se vor debarasa de unele ţări. Ghiciţi cine ne primeşte pe noi cu braţele deschise ? Putin !!!!! Mă tem că unirea cu Republica Moldova va avea loc în Uniunea Vamală. Acum să vă explic mai bine cum vine situaţia cu fumigena: Vă mai aduceţi aminte de revoluţia din 1989 ? Sigur că da. Toată lumea era cu ochii pe România. Asta în timp ce americanii intrau în Panama. Nimeni nu a vorbit despre asta. Americanii le-au spus sovieticilor că dacă ei nu spun nimic despre faptul că intră în Panama, nici americanii nu vor spune nimic dacă sovieticii intră în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu