Amazon

luni, 26 decembrie 2016

Viaţa nu e corectă !

Viaţa nu e corectă ! De ce ? Cunosc multe cazuri de fete( femei) minunate. Toate suferă din cauza partenerilor. Au nişte animale de parteneri. Eu le ofer ajutor şi susţinere morală. Nu sunt psiholog şi nici nu pretind a fi. Oare pentru ce stau cu ei ? Doar pentru că sunt frumoşi ? Sigur că fata preferă să sufere cu unul frumos decât să se uite la unul urât ca mine. Normal că nu se uită ! Unii pur şi simplu nu ştiu să îşi aprecieze partenera. E viaţa corectă ? Logic că nu !Cred că fetelor le este ruşine să iasă cu unul urât. Poate ca să nu râdă prietenele de ele. De aceea preferă să sufere. E corectă viaţa ? Logic că nu ! Noi nu am vrut să fim aşa. Nu e vina noastră. Noi nu avem machiaj( ca fetele). Noi suntem naturali. Nu ne punem tona de farduri. E viaţa corectă ? Logic că nu ! Voi nu vă gândiţi că unul urât vă poate iubi şi avea grijă de voi ? Logic că nu vă gândiţi !!! Voi vă uitaţi doar la bărbaţii frumoşi! E viaţa corectă ? Logic că nu !!Toate vreţi un Făt- Frumos ca în telenovele. Problema este că ăla e doar în telenovele. Apoi să nu vă mai plângeţi că toţi frumoşii ăştia sunt violenţi cu voi. Maturizaţi-vă ! Făt- Frumos nu există ! Nu mai visaţi ! Nu mai sunteţi copile. Încetaţi să mai puneţi preţ pe frumuseţea exterioară. Uitaţi-vă la voi când nu sunteţi machiate. Sunt sigur că şi noi, dacă ne-am machia, am fi frumoşi. Noi nu o facem. Voi da ! Vă uitaţi doar pentru că ăla are avere. Poate ăla mâine o să ajungă sărac . Voi ce faceţi ? Logic că îl părăsiţi şi căutaţi pe altul cu bani. Cu averea spirituală ce faceţi ? Am uitat că voi nu credeţi în aşa ceva. Mai am multe de spus. Însă e noapte,. Noapte bună ! Acestea sunt gândurile şi experienţa mea din poveştile pe care le-m auzit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu