Amazon

vineri, 2 decembrie 2016

Iubesc România

Iubesc România ! Nu sunt nişte cuvinte aruncate în vânt. Nu mă duc să urlu pe la diferite acţiuni patriotice. Nu îmi plac. Nici nu îmi arăt patriotismul prin cârciumi. Detest acest gen de oameni. Îmi arăt patriotismul prin promovarea valorilor culturale româneşti. Prietenii ştiu câţi autori basarabeni am promovat în România. Nu am cerut nimănui nimic în schimb. Urăsc însă mentalitatea unora dintre români.Nu mă refer la toţi. Este vorba despre o minoritate de tâmpiţi şi idioţi.Sunt sigur că fiecare popor are o asemenea minoritate. Continuă unii să se lege de felul în care arăt. Ştiu şi eu că nu sunt frumos. Nu trebuie să îmi spuneţi voi. Este de ajuns să mă uit în oglindă. A zis una ieri că aş fi..........homosexual. Vă asigur că îmi plac femeile. Mai ales româncele din Basarabia.Îmi plac şi unguroaicele, sârboaicele, ucrainencele, rusoaicele. Îmi plac toate femeile. E adevărat că nu mi-am găsit încă una. Poate o să îmi găsesc. Poate nu. Mă întreb când dracului o să scăpăm de mentalitatea asta idioată ? Oare există o ţară unde să nu existe asemenea specimene de oameni ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu