Amazon

joi, 8 decembrie 2016

Din nou despre postul 10 TV

Am auzit că la postul 10 TV a fost invitat un anti- român. Consider că fiecare om are dreptul la liberă exprimare. Fiecare trebuie să îşi exprime părerea. Întreb, însă, dacă la posturile anti- româneşti( mă refer aici la NTV Moldova, RTR Moldova, Accent TV şi celelalte) sunt invitaţi pro-români ?! Normal că nu. Am auzit, nu ştiu dacă e adevărat,că nici măcar nu era cineva în studio ca să-i dea replica. Eu, ca şi cetăţean român, am avut posibilitatea să intervin prin skype doar o singură dată. Asta după câteva discuţii cam neplăcute. Este adevărat, trebuie să recunosc, că am avut posibilitatea să pun întrebări pe facebook. Pentru asta îi mulţumesc jurnalistei Irina Staver. Îi sunt dator vândut. E un om excepţional. Ţin să precizez că postul 10 TV este unul care doreşte unirea cu România. În momentul de faţă mă axez doar pe vlogging. Este singura mea posibilitate să mă exprim video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu