Amazon

luni, 28 noiembrie 2016

Noi ce avem ?

Acum voi fi direct şi supărător !! Am câteva lucruri pe suflet. Le voi spune direct. Ruşii au televiziune de ştiri pe engleză. Francezii au. Ucrainenii au. Chinezii au. Noi ce avem ? Un mare nimic !!!!! O să îmi spuneţi că nu sunt bani. Banii s-ar putea face din promovarea pe internet. You tube, twitter, facebook, instagram. Sunt zile în care nu se difuzează nici măcar Telejurnal Moldova. Avem noi un post tv de la Chişinău pe cablu ? Normal că nu ! Există o lege care prevede ca postul tv Moldova 1 să fie prezent pe cablu în România. Înţeleg că nu există posibilitatea tehnică de a emite prin satelit. Puţini ştiu faptul că eu am vorbit primul despre necesetitatea prezenţei pe cablu în România a postului public de la Chişinău. Alături de mine a luptat regretatul Lorin Fortuna. Altcineva, care nu îi dau numele pentru că este destul de cunoscut , mai că nu m-a înjurat. Apoi mi-a furat idea. Nu dau mai multe detalii despre persoană. Lorin Fortuna şi cu mine, eu doar mai mult pe post de consultant, am lucrat la un proiect privind România şi Republica Moldova. Proiect care a fost trimis prin mail mai multor personalităţi şi autorităţi de pe ambele maluri . Nu mică ne-a fost surpriza când o mare personalitate de la Chişinău a prezentat acest proiect ca fiind al său. S-a dus şi la Timofti cu poiectul. Nu a spus nici măcar un cuvânt despre faptul că proiectul nu este al lui. S-a lăudat şi în presă. Profesorul Lorin Fortuna nu mai trăieşte, ca să spună aceste lucruri, însă eu trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu