Amazon

marți, 22 noiembrie 2016

Niciodată nu te vor critica cei care au realizat ceva în viaţă.

Niciodată nu te vor critica cei care au realizat ceva în viaţă. Ştiţi de ce ? Pentru că ei ştiu cât este de greu ca să realizezi ceva. Te vor critica cei care nu au realizat nimic. În critica lor poţi să vezi invidia. Eu am foarte mulţi prieteni care au realizat lucruri măreţe. Pe fiecare i-am încurajat. M-a durut doar faptul că persoane terţe au interpretat greşit faptul că eu ajut şi încurajez lumea. Au crezut că am alte scopuri. Cei care mă critică acum, jignind şi memoria tatălui meu, sunt nişte persoane de nimic. Tocmai ei urlă că eu îmi bat joc de memoria tatălui meu. Eu, spre deosebire de ei, nu mă leg de familia cuiva, ma ales de o persoană decedată din familia respectivului. Asta dovedesc că acest gen de persoane nu valorează mare lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu