Amazon

miercuri, 5 octombrie 2016

Copii, să nu faceţi ca mine !

Copii, să nu faceţi ca mine ! Acum să vă povestesc cum am ajuns acasă. Am hotărât să plec cu maşina de la ora 21. Surpriză !! Maşina de la ora 21 nu mergea. Cum să ajung eu acasă ? Maşina spre Sibiu, care făcea oprirea la Braşov, pleca tot de la ora 21. Ajung în autogară. Acolo îmi spune că nu mai au bilete. Eu înjuram de mama focului. Cineva îmi spune să merg cu maşina până la Iaşi, iar de acolo cu trenul. Zis şi făcut ! Îmi cumpăr bilet până la Iaşi. Acolo m-am dat jos şi m-am dus în gară. Era pe la 1 noaptea. Văd că am tren spre Braşov pe la 5 dimineaţa. Mă duc la caserie să întreb cât costă un bilet. Acolo mi se spune că trenul spre Braşov nu mai circulă !!!!!!!Acum ce să fac ? Un om, de bună credinţă, îmi spune că vizavi e autogara Codreanu. Aşa că am stat în gară până pe la 5 dimineaţa. M-am dus la autogară. Maşina spre Braşov pleca pe la 6. Pe la ora 13 am ajuns acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu