Amazon

duminică, 7 august 2016

Un gest frumos

Ce este mai plăcut decât să te sune telefonul şi să auzi glasul unei româncuţe foarte bravo din Basarabia ? Este prima persoană care trece prin zonă şi face gestul frumos ca să mă sune. Păcat că nu ne putem şi întâlni. Restul au trecut de parcă eu nici nu aş exista pe aici. E adevărat, şi recunosc, că vina este a mea. Pentru că eu nu sunt atât de important. Nu am realizat nici măcar un sfert faţă de ce au realizat ele. Asta este !!!! De mic sunt învăţat cu lupta. De la naştere am luptat ca să supravieţuiesc( doctorii au spus că nu am mai mult de 2 luni şanse de supravieţuire). Acum fac 30 de ani. Apoi am luptat ca să le arăt unora că nu sunt aşa cum cred ei. Pe mulţi i-am depăşit deja. Acum voi lupta să-i depăşesc şi pe cei din Basarabia. Voi ajunge cu mult peste ei. Atunci îşi vor schimba comportamentul faţă de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu