Amazon

sâmbătă, 6 august 2016

Un an

Luna aceasta se împlineşte un an  de când scriu editoriale pe tema Republicii Moldova. Un an cu multe bucurii. Un an cu şi mai multe supărări. Un an în care mi-am făcut cititori fideli. Mă bucur că unii dintre ei nu sunt de acord cu mine. Mă bucur că îmi spun asta civilizat. Un an în care am fost acuzat că sunt plătit de diferiţi politicieni. Cel mai vehiculat nume a fost cel al lui Plahotniuc. Oare cine naiba te plăteşte ca să-l critici ? Apoi am fost acuzat că sunt plătit de Platforma" DA". Eu îi critic şi pe ei. La fel cum, dacă au dreptate, îi şi laud. Un an în care am fost înjurat şi acuzat că manipulez lumea. Nu m-a durut faptul că m-au acuzat nişte necunoscuţi în comentarii. M-a durut fapătul că m-au acuzat care mă cunosc foarte bine. Cel puţin am crezut că mă cunosc. Le-am şters, dar şi blocat, din lista de prieteni şi din inimă. Ştiu că este greu să scoţi pe cineva din inimă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu