Amazon

joi, 11 august 2016

Ai grijă ce îţi doreşti

Se spune că să ai grijă ce îţi doreşti pentru că s-ar putea să ţi se îndeplinească. Aşa este !! Şi eu, ca orice copil, aveam modele în viaţă. Oameni pe care îi vedeam la televizor. Oameni pe care ăi ascultam la radio. Oameni de la mine din oraş. Credeam că sunt nişte zei. Că nimeni nu poate ajunge la ei. Viaţa a făcut ca să ajung să- i cunosc personal.Cu unii dintre ei şi colaborez. Am văzut că sunt oameni simpli. Oameni cu necazuri şi bucurii. Unii dintre ei sunt chiar foarte de treabă. Asta e prima învăţătură. Îmi aduc aminte că urmăream, în anii '90, emisiunea de ştiri " Mesager". Se difuza atunci pe TVR 2 la ora 21. Îmi plăcea la nebunie genericul cu Arcul de Triumf din Chişinău. Viaţa a făcut ca să trec de enorm de multe ori pe sub acel Arc de Triumf. Poate mi se va îndeplini şi marea mea dorinţă din copilărie. Doar câteva persoane ştiu care este .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu