Amazon

vineri, 12 februarie 2016

A dat foamea în TVR ?

Am aflat că în seara asta, de la ora 21, e invitat pe TVR Moldova, profesorul Dan Dungaciu.  Sunt doar doi oameni   în România care chiar ştiu ce vorbesc în privinţa Republicii Moldova. Aceştia sunt Dan Dungaciu şi Iulian Chifu. Am căutat  undeva unde să văd canalul pe net. Asta pentru că ăn România nu se vede pe cablu. Surpriză !!! Nu mergea pe niciun site! Am luat smartphone-ul şi am intrat pe aplicaţia Seenow. Acolo mergea cu pauze. De fapt nu prea mergea. Am fost nevoit să instalez aplicaţia TVR+. Fostă aplicaţie bună. Acum e plină de reclame. De vreo câteva ori s-a întrerupt emisia din cauza reclamelor. A dat foamea în TVR ? Trebuie să vă readuc aminte că acesta este un serviciu public care este plătit de noi toţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu