Amazon

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Acesta e guvernul" tehnocrat" ?

Dacă aceasta este  lista de miniştrii " tehnocraţi" propusă de domnul Sturza, atunci eu chiar îmi doresc ca  să nu treacă de votul Parlamentului. Nu îmi doresc alegeri anticipate în Republica Moldova. Însă se pare că acolo se va ajunge. Acest guvern este creat de cei din PLDM şi Platforma Civică" Demnitate şi Adevăr". Platformă care s-a transformat în partid.  O soluţie de ieşire rapidă din criză  este unirea cu România. Este adevărat că aici trebuie acţionat foarte pragmatic. Nu acţiuni sentimentaliste.Acest gen de acţiuni fac mai mult rău decât bine. Am văzut în lista propusă că domnul Alexandru Slusari este trecut la Ministerul Agriculturii. Acest domn este o emanaţie a Platformei DA. Este omul care vorbea cu" dragi moldoveni şi români". Apoi prezenta acelaşi mesaj şi în limba rusă. Tot nu vă este clar ? Mai mulţi mi-au spus că cel  propus  la Ministerul Justiţiei este un românofob convins.  Cum va face dreptate justiţia, condusă de dânsul, unui cetăţean român ? Eu sunt tare curios.Păi domnul Sturza a stat până acum în România. Cum se va înţelege  cu acest ministru ? Nu vreau să spun că e bun Plahotniuc. Ba din contră ! Doamne fereşte ! Însă şi aceştia sunt la fel de răi ca şi Plahotniuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu