Amazon

vineri, 25 decembrie 2015

Bilanţ la sfârşit de an şi planuri pentru anul viitor


    În primul rând vă doresc un Crăciun Fericit !  Uite că imediat se termină şi anul 2015. Parcă ieri mă gândeam la ce spectacol să mă uit de Revelion. Acum ştiu sigur că mă voi uita tot pe Rai Uno.   Singura parte negativă este că încă nu mi-am găsit sufletul pereche.  Poate la anul ! Am avut un an mai bun. Am fost de 2 ori la Chişinău.  Am întâlnit oameni minunaţi. M-am revăzut cu minunatele mele prietene Irina Staver( de 2 ori) şi Cristina Galbici( o singură dată). Începând din luna august mi s-a oferit o şansă unică. Şansa de a scrie articole pentru 2 portaluri de pe ambele maluri ale Prutului. Este vorba despre Racnetul din Arad( mulţumesc domnilor Alexandru Chiriţă, Sorin Ghilea, precum şi bineînţeles , vechii noastre cunoştinţe comune, domnului profesor  Lorin Fortuna  şi tuturor celor care fac parte din MISIUNEA ASTRALA ''ROMANIA ALTRUISTA SI INTELEAPTA'' ) şi portalul Moldova9( mii de mulţumiri jurnalistului Vitalie Guţu). Este o experienţă minunată pe care îmi doresc să o continui şi la anul. Era să uit să-i mulţumesc şi minunatei mele prietene Irina Staver. A preluat câteva din articolele mele pentru portalul Hunter of Votes. Consider că menirea mea este să le vorbesc celor din România despre realitatea şi situaţia din Republica Moldova.
În afară de  domnii Dan Dungaciu şi Iulian Chifu, adevăraţi specialişti pe care îi ascult cu plăcere, România nu are analişti pe tema relaţiilor dintre cele două maluri de Prut.
      Pentru anul viitor îmi doresc sănătate. Pe plan personal îmi doresc să îmi găsesc ca parteneră de viaţă o basarabeancă.Pe plan profesional îmi doresc să îmi duc mai departe misiunea. Să merg cât mai des în Republica Moldova. Să mă adresez unui public cât mai larg de pe ambele maluri ale Prutului.Să le arăt celor din România că şi pe malul celelalt sunt tot români. Asta deşi unii spun că sunt altceva.
    Să continui lupta  pentru introducerea postului Moldova 1 pe cablu în România. Asta pentru că un  Pod de Informaţii ar fi mai util decât o sută de Poduri de Flori.
   Sănătate şi să  TRĂIASCĂ ROMÂNIA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu