Amazon

marți, 10 noiembrie 2015

Despre decizia lui Iohannis

 Preşedintele României, Klaus Iohhanis, a luat decizia de a trimite înapoi în Parlament, pentru reexaminare, proiectul prin care România acorda un împrumut Republicii Moldova. Iniţial m-am supărat.  Ulterior mi-am dat seama că a făcut bine.  Acum este o mare instabilitate politică la Chişinău. Noi nu ştim dacă nu vor veni la putere forţele  politice pro-ruseşti.  Aşa riscăm să nu ne mai recuperăm banii.
  Oricum, mai mult ca sigur, banii nu vor ajunge la oamenii simpli. Există riscul ca banii să ajungă în buzunarul lui Plahotniuc. Să fim serioşi ! Ăştia au furat un miliard de dolari. Eu nu ştiu care va fi politica noului guvern de la Bucureşti. Mă tem că va fi una foarte proastă. Aştept să văd cine va fi ministrul de externe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu