Amazon

duminică, 5 iulie 2015

Paralelismul unor jurnalişti

Viaţa a făcut să cunosc foarte mulţi jurnalişti. Am bucuria şi onoarea ca cei mai mulţi dintre prietenii mei de la Chişinău să fie jurnalişti. Eu însumi am publicat articole pentru diferite publicaţii de pe ambele maluri ale Prutului.  Am un deosebit respect pentru această meserie. Însă deseori mi-e dat să văd jurnalişti care sunt total paraleli cu subiectul ştirii.  Mă uitam azi pe Realitatea Tv România( a nu se face confuzie cu postul cu acelaşi nume de la Chişinău).  Acolo  transmiteau imagini de la Chişinău. Jurnalista care transmitea de acolo era total paralelă cu Republica Moldova. A spus că transmite din" Piaţa Marii Adunări Generale". Pe Constantin Codreanu l-a botezat Constantin Teodorovici. Oare nu era mai simplu să-i roage pe cei de la Publika Tv să facă ştirea ? Ei cel puţin cunosc situţia din zonă. Şi eu care credeam că e un post profesionist !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu