Amazon

sâmbătă, 14 martie 2015

Dreptul la informare

De câteva zile cei de la Digi 24 au anunţat că ieri vor difuza un reportaj despre românii din Ucraina. L-am asteptat cu nerăbdare.  Însă după vreo 10 minute reportajul e întrerupt că nu ştiu cine a ieşit de la DNA. La revedere reportaj ! Atunci m-au apucat nervii şi m-am ambiţionat să pun problema informării populaţiei despre comunităţile româneşti din jurul României. Ăn acest sens am trimis deja o scrisoare către Presedintele României, CNA, TVR, SRR.  Am atras atenţia că  în mass- media româneascu nu se vorbeşte despre aceste comunităţi Am dat exemplul canalului francez TV5. Aş vrea să văd o versiune românească.  Am spus că mai ştim doar despre cei din Republica Moldova. Însă şi acel Telejurnal  Moldova este difuzat pe un canal cu o audienţă slabă.  De restul nu se vorbeşte. Am ceut realizarea unui program care să fie punte ăntre români. Să ştie cel de la Chişinău ce face cel din Novi Sad. Cel de la Cernăuţi ce face cel din Valea Timocului. Aici datorită frecvenţelor radio putem pătrunde mai uşor. Am dat exemplul mass- mediei franceze, ungare, ruseşti. Ei ştiu să vorbească despre comunităţile lor. Noi nu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu