Amazon

luni, 9 martie 2015

De ce noi ?

Asta ca să parafrazez titlul unui film românesc. De ce trebuie să suferim noi că avem un sistem medical prost ? Recunosc că nici până la această oră nu îmi revin din şoc. Cum au putut să lase o femeie bătrână să plece din spital doar în halat şi pijamale ? Fără să anunţe familia. Oricum am înţeles că veneau cu hainele bătrânei la spital. Eu nici nu vreau să ămi ănchipui prin ce a trecut familia aceea. Femeia avut un sfârşit groaznic !! Parcă văd că nu o să plătească nimeni. De ce noi, pacienţii, trebuie să suferim ? Bunica mea are, luna viitoare , anul de când a murit. Când m-am dus la doctor să îmi elibereze actul necesar pentru certificatul de deces, m-a ţinut la uşă două ore pentru un act care l-a făcut in 5 minute. Acum câteva luni mamei mele îi a fost rău. Am chemat ambulanţa. Am stat o oră după ambulanţă. Între timp am mai sunat la 112. Noroc că nu a fost ceva grav. O vecină a stat leşinată pe stradă două ore după ambulanţă. E ceva strigător la cer !!!!!!! De ce noi ? Suntem noi de vină că am ales să ne iubim ţara şi să nu plecăm ? Suntem noi de vină că nu se face nimic în domeniul medical ? Dacă statul nu poate, atunci să dea nişte legi prin care să se facă şi spitale private, în paralel cu cele de stat, dar la preţuri accesibile. Dragii mei cititori, nu vreau să mă acuzaţi sau să mă înjuraţi, îmi iubesc mult ţara, dar am unele momente în care, în anumite chestiuni, îi dau dreptate lui Sabin Gherman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu