Amazon

luni, 15 septembrie 2014

Un gust amar.

Azi , pe la pranz, dau un telefon la RCS ca sa vad cand naiba baga Moldova 1. Ma tin pe linie vreun sfert de ora, ca doar eu platesc telefonul. In sfarsit raspunde o femeie. Ii spun eu ce am de spus. Raspunsul a fost ca ei nu stiu nimic ca sunt obligati. Insa mi-a preluat cererea privind modificarea grilei. Mai tarziu sun la CNA ca sa ma interesez in legatura cu aceasta problema. Imi raspunde tot o femeie.. Ii spun de ce am si imi face legatura cu un alt birou. Acolo, insa, surpriza, doamna din acel birou habar nu ca, chiar institutia lor a dat un asemenea ordin! I-am spus sa se uite pe site-ul lor. A fost draguta si mi-a dat numarul Departamentului de licente. In sfarsit acolo am gasit pe cineva care se pricepe si care sa ma lamureasca ! De acolo mi-au spus ceea ce stiam deja, adica, ca incepand cu 2 septembrie, in termen de 30 de zile, toate companiile sunt obligate sa introduca Moldova 1. Eu le-am spus ce mi-au zis cei de la RCS si m-au asigurat ca voi vedea postul pe cablu. Am ramas cu un gust amar. Personal nu mai cred pana cand nu vad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu