Amazon

luni, 23 iunie 2014

Nu ma mai mira nimic

De multe ori ma supar pe cei care pleaca din tara. Insa nu este de suparat. Uneori ma mir cum de mai stau eu. Insa eu tot continui sa sper si sa lupt pentru aceasta tara. Sper ca o sa traim mai bine.Asta chiar daca sunt situatii in care in unele saptamani ne intrebam ce mai mancam si pe unde ne mai imprumutam de bani pentru mancare. Oare cat mai poate rezista populatia ? Cand vad ca familia presedintelui, indiferent de care este numele acestuia,  este corupta. Ma refer aici la fratele presedintelui si ginerele acestuia. Iar presedintele nu vrea sa-si dea demisia. Pai intr-un stat democratic presedintele si-ar da imediat demisia. Insa el se tine de putere.Cum  va fi el primit in  alte tari ? Ce imagine mai are acum Romania ?  Acesti corupti vorbesc de sute de mii de euro, iar eu nu am vazut  nici macar un euro in viata mea. Este corect asa ceva ? Aici spun de toti coruptii indiferent de partidul din care face. Nu mai mira nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu