Amazon

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Bilant la sfarsit de an si planuri pentru anul viitor

Ma uit in calendar si vad ca mai sunt cateva zile din acest an. Asa de repede a trecut timpul !!  Am avut un an cu clipe foarte frumoase, dar si unele nu prea frumoase. Am avut si inca mai am probleme de sanatate.  Insa pot sa spun ca am avut un an de minunat.  M-am intalnit cu personalitati precum Maia Morgenstern sau  Mihai Cimpoi.  Am trait patru zile in Republica Moldova. Sunt bucuros ca in aceste 4 zile am cunoscut oameni minunati. Am fost alaturi de  studentii basarabeni in luna martie. Am participat la infratirea dintre Sacele si Edinet. Mi-am facut prieteni si pe acolo.Am inceput colaborarea la minunatul proiect denumit" Generatia cu papion".Cand am fost la Chisinau am acordat un interviu pentru Curaj tv. Am inceput sa-mi rezolv problemele de sanatate, dar din lipsa de bani nu am mai cotinuat. Singura mea nemultumire este ca nu mi-am gasit sufletul pereche.Pentru anul viitor imi doresc sa fiu sanatos, sa am forta de munca in domeniul Moldovei, sa imi gasesc o fata de acolo( cat mai repede). Pe plan profesional imi doresc sa am cat mai mult trafic pe bloguri. In special tot din Moldova. Vreau sa devin un blogger cunoscut acolo. Vreau sa castig bani din blog. Sa vizitez mai multe locuri din Moldova si sa le fotografiez. Vreau ca pozele mele sa fie din ce in ce mai apreciate la nivel mondial. Pagina mea de facebook sa depaseasca o suta de mii de fani. Asta cam atat. La multi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu