Amazon

marți, 22 ianuarie 2013

Principalii vinovati privind starea actuala a Romaniei


Grupul Constituțional „Timișoara”
E-mail: revolutia-constitutionala-romana@gmail.com
Nr. 1/27.1.24 - calendar, lumesc, eral, mediu (fizic), de tip hexadal (clemh)
20.01.2013 - calendar isusist (gregorian), necorectat (cin)
22.01.2020 - calendar isusist corectat (cic)
Motto 1:
„Dreptul persoanei de a avea acces la orice informație de interes public, nu poate fi îngrădit”
(Constituția României, Art. 31, alin.1)
Motto 2:
„venerabile-n sus! venerabile-n jos!”
(fragment din piesa de teatru: „O scrisoare pierdută”, autor: Ion Luca Caragiale)
Cu privire la stabilirea vinovaților principali pentru
subminarea, până la anulare, a idealurilor Revoluției Române
din decembrie 1989 (RRD-1989)
1. Deși în Constituția actuală a României se precizează (în cadrul Art.1, alin.3) faptul că idealurile RRD-1989
constituie (împreună cu tradițiile democratice ale Poporului Român) fundamentul ideatic care a stat la baza
respectivei Constituții, un observator independent și de bună intenție, specializat în probleme de Drept,
dar și de Politică, specific constituționale, poate constata, din analiza modului de funcționare a Statului
România, că, deși, de drept, în actuala Constituție a României este prevăzut că România, ca stat, trebuie să
fie, din punct de vedere constituțional (în cadrul Art.1): Stat național, suveran și independent, unitar și
indivizibil, republican, de drept, democratic și social, precum și că: „respectarea Constituției, a
supremației sale și a legilor este obligatorie”, precum și că: „Suveranitatea națională aparține Poporului
Român” (în cadrul Art.2, alin.1), respectiv: „Nici un grup și nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în
nume propriu” (în cadrul Art.2), de fapt, în prezent, ca Stat, România nu mai îndeplinește mai multe dintre
prevederile constituționale, precizate anterior. Mai mult, apreciem că, din punct de vedere statal, România
este chiar amenințată de dezintegrare statală, iar Populația României este amenințată de disoluție
structurală, societală, precum și de degenerare într-o adunătură, amorfă, din punct de vedere al coeziunii
societale, alcătuită din foarte mulți indivizi și, respectiv, din foarte puțini cetățeni, ultimii nemaifiind în
stare să mențină, în continuitate funcțională, specific societală, nici România, ca Stat, și nici Populația
României, ca structură de ființă colectivă (FC), de tip Populație statală (FC-Pop).
2. Apreciem că situația societală, dezastruoasă, a României (atât la nivel statal, cât și la nivel
populațional), se datorează, în principal, agresiunii puternice la care a fost, este și probabil va mai fi
supusă, după înfăptuirea RRD-1989, de către anumite organizații, oculte, subversive și distructive, nu
doar la nivel societal, ci și la nivel civilizațional, de tip masonic, religios, etnic, politico-partidic, civic,
profesional, educațional, precum și de alte tipuri, în cadrul implementării forțate, în mod deliberat, ocult
și subversiv, a celei mai distructive politici de guvernare statală, numită, de către inițiatorii și promotorii
politicii în cauză, nu doar în mod peiorativ, ci și în mod sfidător și chiar batjocoritor: „noua ordine
mondială”.
1

3. Agresiunea statală, menționată anterior, are ca obiectiv (din câte cunoaștem) subminarea, până la
împiedicarea funcționării, specific statală, a statelor care doresc să devină, nu doar de drept, ci și de fapt,
autentic-democratice, și nu pseudo-democratice, cum apreciem că este, de fapt, în prezent, și cazul
Statului Român, ca o etapă intermediară în evoluția, ocultă și subversivă, spre statul oligarhicnemeritocratic, de tip polițienesc.
4. Transmitem, pe această cale, Populației României, în contextul expus anterior, că (din câte cunoaștem)
în acțiunea de subordonare, până la subjugare statală, a României, sunt implicate, în prezent, 3
organizații oculte și subversive, de tip masonic, care au conceput, fiecare, câte un plan de subordonare
statală, a unor State care sunt avute în vedere, într-o fază ulterioară, pentru a fi subordonate statal și,
apoi, subjugate statal.
5. În scopul menționat anterior, s-a acționat, deja, pentru constituirea de: „guverne din umbră”, la nivel
statal, în cadrul Statelor avute în vedere pentru aplicarea politicii „noua ordine mondială”, precum și
pentru constituirea de: „guverne din umbră”, inclusiv la nivel continental, respectiv la nivel lumesc
(mondial), conduse de către: „guvernatori din umbră”.
6. În contextul celor expuse anterior, mai menționăm că (din câte cunoaștem), cele 3 organizații de nivel
internațional, oculte și subversive, de tip masonic, implicate, fiecare, în implementarea unei „noi ordini
mondiale”, în viziune proprie, cu prioritate, corespunzătoare, în folosul fiecăreia dintre ele, au ajuns la
concluzia că este oportun să coopereze, în cadrul acțiunii de implementare statală, respectiv
continentală, respectiv lumească (mondială), decât să se confrunte, în îndeplinirea obiectivului, în cauză
(menționat anterior), la nivelul Statelor pe care le au în vedere, fiecare, în acest scop. În vederea
îndeplinirii obiectivului de cooperare, menționat anterior, s-au înființat mai multe organizații, tot oculte
și subversive, cu rolul de a media atât între cele 3 organizații, cât și între conducerile unor State,
implicate la nivel de conducători (numiți și sprijiniți, de fapt, de către una sau mai multe dintre cele 3
organizații). Exemplificăm, în acest context, organizațiile: Comisia Trilaterală, respectiv: Clubul Bilderberg,
respectiv: Grupul celor 20 (G-20), ultima organizație, la nivel de state implicate, direct, în susținerea
implementării „noii ordini mondiale”.
7. Cele 3 organizații masonice, internaționale, menționate anterior, respectiv guvernatorii, la nivel lumesc,
respectiv continental, respectiv statal (pentru România), precum și o parte dintre membrii lor marcanți și
influenți, sunt (din câte cunoaștem):
7.1. Organizația masonică, internațională, denumită, în mod ocult (specific masonic, dar impropriu): a
ritului scoțian, antic și acceptat (deoarece nu mai este, demult, condusă și nu mai are o majoritate de
membri, specifici scoțieni), cu sediul central în SUA, la New York, având ca „guvernator lumesc (mondial),
din umbră”, pe: Nelson Rockefeller, precum și ca membri marcanți, pe : H. Kissinger, Z. Bjejinski, G. Bushsen, G. Bush jr., B. Clinton, J.M.D. Barroso, M. Isărescu ș.a.; la nivel continental-european, organizația
menționată anterior are (din câte cunoaștem) ca: „guvernator continental, din umbră”, pe J.M.D. Barroso,
precum și ca membri marcanți pe: H. van Rompui, T. Blair, . Sarkozy, J. Attaly, M. Isărescu, Dan Voiculescu,
T. Băsescu (care, într-un interviu, difuzat public, a făcut o referință, apreciată de către unii ca peiorativă, la
o persoană corespunzător împuternicită, masonic, numită: „mare licurici”, care, din câte cunoaștem, este
J.M.D. Barroso, cu care are și o legătură telefonică directă), C. Popescu Tăriceanu ș.a.; la nivel statal, în
România, organizația menționată anterior are (din câte cunoaștem) ca: „guvernator statal, din umbră”,
pe: Mugur Isărescu, precum și ca membri marcanți și mai influenți (în afara celor deja menționați anterior)
2

pe: M. Tănăsescu, F. Georgescu, A. Vasilescu, V. Vosganian, T. Stolojan, M.R. Ungureanu,T. Meleșcanu, G.C.
Maior, I. Talpeș, I. Iliescu, G. Oprea, B. Marko, H. Kelemen, G. Frunda, A. Chiliman, Leonard Orban, Ludovic
Orban, Ioan Fota, Virgil Măgureanu, Iosif Boda, H.R. Patapievici, Toma Ardelean, E. Constantinescu, V.
Ciorbea, Titus Corlățean, M. Ciuvică, Tudor Octavian, Cătălin Striblea, Radu Tudor, Robert Turcescu, Ion
Cristoiu, Emil Hurezeanu, N. Manolescu, M. Tolcea, M. Talpoș, M. Pârtea, D. Diaconu și încă mulți alții. Mai
menționăm, în același context, că, din câte cunoaștem, postul de televiziune România TV și respectiv postul
de televiziune B1, promovează mediatic, în România, interesele specifice ale acestei organizații masonice.
7.2. Organizația masonică internațională, denumită, în mod ocult, dar impropriu: B'nai B'rith
International, denumire specific evreiască (prin primele 2 cuvinte), în contextul în care, însă, atât
majoritatea conducătorilor, cât și cea a membrilor respectivei organizații nu sunt evrei autentici, de tip
semitic (refugiați din Palestina, cum sunt evreii autentici, din diaspora, și semitici, din punct de vedere
genetic, denumiți și Sefarzi), ci pseudo-evrei „auto-proclamați”, ca evrei autentici, când, de fapt, sunt, de
origine: kazari-iudaizați, proveniți, prin migrare populațională, masivă, după destrămarea unui fost Stat
Kazar, în Asia, într-o regiune situată de-a lungul fluviului Volga. Populația migratoare respectivă s-a fixat
în mai multe state europene, constituind, astfel, în totalitate, o Etnie internațională (împărțită în Etnii
conlocuitoare, în cadrul statelor europene, în care a migrat masiv, dar și în alte state, neeuropene
(exemple: SUA, Israel, Canada ș.a.).
Etnia internațională, în cauză, a fost cunoscută, în trecut, în România, sub denumirea de: Etnie
Jidovească (denumită, în alte contexte statale, și: ovreiască, respectiv askenhază), dar, în prezent, cu o
complicitate ocultă și subversivă, din partea conducerilor unor state, se auto-denumește: Etnie Evreiască
și se auto-pretinde ca fiind și, din punct de vedere genetic: semitică. Sediul central al organizației
internaționale, masonice, în cauză, este tot în SUA, dar la Washington și chiar foarte apropiat de Casa Albă.
„guvernul lumesc, din umbră”, al organizației respective, este condus (din câte cunoaștem) de către
guvernatorul lumesc: Reynold Simon, iar alți membri marcanți și mai influenți, la acest nivel, sunt: G.
Soros, D. Rockefeller ș.a.
În legătură cu această organizație, facem precizarea că a dorit și a obținut, din partea conducerii
Statului Român, să organizeze un Congres internațional, la București, în perioada 11-14.05.2008,
rezervându-i-se, în acest scop, chiar sala Ateneului Român, precum și o sală corespunzătoare din cadrul
Parlamentului României, ca dovadă a obedienței (termen masonic, utilizat pentru a defini subordonarea
specific masonică) de care au dat dovadă conducătorii de atunci ai României. Trebuie să se știe că
respectiva organizație masonică practică, cu destul succes, politica infiltrării altor organizații masonice
(între care și celelalte 2 organizații masonice, internaționale, la care ne referim), dar și a altor organizații
masonice, de importanță, apreciată, ca mai redusă, care, probabil aflate în neputință de a concura,
specific masonic, cele 3 organizații masonice, internaționale, mai importante (care au dat dovadă că
dețin atât influența, cât și logistica necesară pentru a constitui „guverne din umbră”, aferente fiecăreia
dintre cele 3 organizații, prin care să coordoneze implementarea, statală, a politicii, oculte, subversive și
deosebit de distructive, intitulată: „noua ordine mondială”, s-au mulțumit doar cu calitatea de
organizații masonice colaboratoare (exemple: Ordinul Cavalerilor de Malta, condus, la nivel lumesc, chiar
de către Papa, care conduce și religia Catolică, Foreign Council Affaires, din SUA, Orientul Francez, din
Franța, Orientul Italian, din Italia, iar, din România, Marea Lojă Masonică, Națională, Română (la care s-au
afiliat o mulțime de loji masonice autohtone, optând, în lipsă de alternative, doar pentru o obediență
corespunzătoare, față de cele 3 organizații masonice internaționale, menționate anterior). La nivel
continental european, organizația masonică: B'nai B'rith International este condusă (din câte
cunoaștem) de un „guvern din umbră” condus de: Armand Azoulay.
3

La nivel statal, în România, „guvernul din umbră” este condus, din câte cunoaștem, de către Dan
Voiculescu, iar alți membri marcanți, precum și cu influență, sunt (din câte cunoaștem): Dinu Săraru,
Răzvan Theodorescu, Petre Roman, Elan Schwartzenberg, Niels Schnecker ș.a. Menționăm că, din câte
cunoaștem, postul de televiziune Antena 3 promovează mediatic interesele organizației masonice
internaționale, în România.
7.3. Organizația masonică, internațională, numită, în mod impropriu „Petru cel Mare”, deoarece este, de
fapt, continuatoare a organizației masonice internaționale numită „Steaua Roșie”, inițiată de către
anumiți reprezentanți din conducerea fostei URSS, cu arie de răspândire, majoritară, în Statele incluse în
actuala organizație internațională: Comunitatea Statelor Independente (CSI), sau foste vasale, față de
URSS (situată în contra-pondere cu celelalte 2 organizații masonice, internaționale, precizate anterior), dar,
corespunzător, restructurată, după destrămarea URSS. Organizația în cauză are sediul central în Rusia, la
Moscova, având (din câte cunoaștem) ca „guvernator din umbră” pe actualul Președinte al Rusiei:
Vladimir Putin, al „guvernului lumesc, din umbră”, precum și ca membri marcanți, la nivel central, pe
conducătorii serviciului specific, de investigații, dar și de poliție politică, care este, în prezent, continuatorul
fostului KGB, precum și a ramificației sale militare: GRU.
La nivel continental, european (din câte cunoaștem), „guvernatorul din umbră” care conduce
„guvernul din umbră european”, al respectivei organizații, este fostul Președinte al Rusiei: E. Medvedev,
iar, dintre membri marcanți, europeni, menționăm că aceștia sunt, în marea lor majoritate, foști
conducători ai partidelor comuniste-totalitare, din Europa, transformate, de regulă, în partide socialiste (de
fapt: pseudo-socialiste, cum, de fapt, este și PSD, din România), precum și foști ofițeri superiori, din
fostele țări-satelit ale URSS, mai ales dintre cei specializați în așa-numitul domeniu „contra-informații”,
dintre care, o mare parte au fost, în trecut, membri ai fostei organizații masonice „Steaua Roșie”, de regulă,
cu studii, corespunzătoare, făcute în fosta URSS.
La nivel statal, în România (din câte cunoaștem), „guvernul statal, din umbră”, este condus, în
calitate de: „guvernator din umbră”, de către: Crin Antonescu (lipovean de origine), iar alți membri
marcanți ai organizației respective sunt (tot din câte cunoaștem): I. Patzaichin, R. Fenechiu, M. Pivniceru
(cu observația că, din câte cunoaștem, această organizație, spre deosebire de celelalte 2, menționate
anterior, admite, în componența sa, ca membri, nu doar bărbați, ci și femei), M. Voica, precum și mai mulți
membri ai PNL, din „gruparea C. Antonescu”.
8. Într-o tradiție specifică, care determină un agent (de informații, de influență, sau de acțiune), al unui
Stat, în alt Stat, să opteze, dacă i se ivește ocazia, precum și dacă are predispoziție pentru asemenea
situație, pentru a deveni: agent dublu, sau chiar: multiplu (deseori chiar cu „oblăduirea” aferentă din
partea Statului în care este înregistrat cu „norma de bază”), trebuie să se cunoască faptul că mulți dintre
membrii marcanți și cu influență, chiar la nivelul conducerii uneia dintre cele 3 organizații masonice
(menționate anterior) sunt, de fapt, și membri, chiar marcanți, precum și cu o influență corespunzătoare,
ai uneia sau chiar a celorlalte 2 organizații masonice, aparent concurente, față de organizația masonică
de referință principală, în care sunt înregistrați, atât cu obediența, cât și cu interesul, specific masonic, de
bază. Exemplificăm, în acest context (din câte cunoaștem), ca o „performanță profesională”, a organizației
B'nai B'rith International, faptul că, de regulă, respectiva organizație a reușit și reușește, inclusiv în
prezent, să promoveze o politică de racolare a conducătorilor celorlalte 2 organizații, atât de eficientă
încât actualii guvernatori ai „guvernelor din umbră”, la nivel lumesc, precum și la nivel european, ai
celorlalte organizații masonice, precum și alți membri cu funcții influente, nu pot fi numiți, în funcțiile
respective, decât cu „avizul masonic”, corespunzător, al conducerii organizației B'nai B'rith International.
4

9. Din nenorocire, pentru românii autentici și patrioți, Statul România nu face excepție de la promovarea
politicii de „obedientizare” multiplă a unui membru al uneia dintre cele 3 organizații masonice,
principale, menționate anterior. Exemplificăm, în acest context (din câte cunoaștem), pe: Mugur Isărescu,
Ion iliescu, V.A. Stănculescu, D. Voiculescu, A. Vasilescu, M. Tănăsescu, D. Săraru, defunctul S. Nicolaescu
(situație care explică și refuzul său de a fi înhumat, ca practicant al religiei Ortodoxe, precum și opțiunea sa,
exprimată încă în timpul vieții, pentru incinerarea trupului său, după moartea sa fizică).
10. Cele expuse anterior explică, elocvent, și situația existentă, în ultima perioadă, temporală, atât la
nivel de Stat, cât și la nivel de Parlament, respectiv de Președinție, respectiv de Guvern, în România.
Pentru cei neavizați, menționăm că (din câte cunoaștem) actualul, de fapt, Guvernator (fost Președinte al
țării), impus, ca atare, de către conducerea UE, cu complicitatea Parlamentului, dar și a Guvernului și,
mai ales, a Curții Constituționale: T. Băsescu, nu a realizat, la timp, adevăratele intenții și, mai ales,
interese, precum și relații și influențe, ale organizației B'nai B'rith International, cu privire la Statul
Român, precum și faptul că interesele, în cauză, primează, de fapt, inclusiv la nivelul conducerii celorlalte 2
organizații masonice internaționale, și a greșit (gafat-deoarece nu-l credem în stare de a da dovadă, în mod
autentic, de o asemenea îndrăzneală) și nu și-a orientat, corespunzător și la timp, obediența spre
organizația B'nai B'rith, ci a preferat să o îndrepte, în mod neinspirat, către conducerea UE, adică către
„guvernul din umbră”, european, al organizației masonice a ritului scoțian, antic și acceptat (exemplu:
conflictul său, personal, cu D. Voiculescu), fapt ce l-a costat, în mod corespunzător, în sensul, în care
conducerea organizației B'nai B'rith a acționat atât asupra conducerii organizației masonice a ritului
scoțian..., cât și asupra conducerii organizației masonice „Petru cel Mare”, încât a determinat conducerea
PSD și conducerea PNL să formeze alianța USL, care a eliminat, de la guvernare, alianța inițiată de PDL
(„creație politică” a lui T. Băsescu).
După alegeri însă, „gheșeftul politic” s-a schimbat (din câte cunoaștem), tot datorită influenței,
corespunzătoare, a conducerii organizației B'nai B'rith, în sensul că, la împărțirea „cașcavalului
guvernamental”, reprezentanții PNL s-au trezit că primesc mai mult „coajă”, decât „miez” și s-au lămurit,
astfel, cam la ce sprijin se pot aștepta, din partea PSD, precum și a prim-ministrului V.V. Ponta
(Pontosch!), precum și din partea conducătorilor organizației masonice „Petru cel Mare”. Este de
remarcat, în acest context, chiar modul, excesiv de timid și de precaut, în care au îndrăznit să-și manifeste
protestul față de „Dictatul” guvernamental al lui V.V. Ponta, personaje politice, cu pretenții, precum:
Crin Antonescu, V. Vosganian și alții care au mai îndrăznit să se abată de la linia obedienței specifice,
manifestată pe toată durata existenței PNL (exceptând o parte, la început, dominată de spiritul, autenticliberal, al lui I. Brătianu). Tot în acest context, exemplificăm, ca elocvent, și modul în care a trebuit „să-și
pună cenușă în cap” parlamentarul PSD-ist D. Șova, atunci când a cutezat să afirme, public, că a constatat
faptul că Mișcarea Legionară a avut și anumite merite, atunci când s-a aflat în Parlamentul României,
mai ales în temperarea poftei unor reprezentanți ai Etniei Jidovești, de atunci, din România, de a acapara
importante funcții de conducere în stat, precum și a beneficia de importante privilegii care nu se
acordau, însă, și celorlalte Etnii conlocuitoare și, mai ales, Etniei Române, ca Etnie principală și
fondatoare statal.
Mai semnalăm, în același context. și prezența masivă a reprezentanților, corespunzător
„acoperiți”, ai celor 3 organizații masonice, menționate anterior, în cadrul Consiliului Frontului Salvării
Naționale, cât și, ulterior, în cadrul FSN, cât și, ulterior, în cadrul partidelor politice, de tip
clientelar,„născute” din „putregaiul” civico-politico-partidic, care a fost FSN (principal vinovat de
confiscarea puterii în stat, data de 22.12.1989, în jurul orei 22:30, adică de contra-revoluție, după
înfăptuirea RRD-1989, în data de 22.12.1989, în jurul orei 12-14, cu sprijinul determinant al unei grupări
5

trădătoare și criminale, la nivel societal, din conducerea de atunci a MApN, grupare condusă, de către
multiplul mason și fost „guvernator din umbră”, al „guvernului din umbră”, din România, aferent
organizației masonice a ritului scoțian...), partide politice care au infectat, apoi, mediul politico-partidic,
în România, până la nivelul în care majoritatea analiștilor competenți, dar și de bună intenție, apreciază
că este stringent necesar, pentru salvarea Statului Român, extirparea, din mediul politico-partidic
autohton, a tuturor structurilor politico-partidice, care s-au „cangrenat” și amenință, prin menținerea
lor, în continuare, în activitate, însăși sănătatea societală, motiv pentru care se impune a fi înlocuită
actuala categorie de pseudo-politicieni, cu o nouă categorie de politicieni, autentici și devotați României.
Cu experiența pe care o avem, mai propunem ca noua categorie de politicieni să nu fie obligată a
se „înrola” partidic și să poată proveni inclusiv din mediul organizațional civic (căreia să i se acorde
aceleași drepturi ca și mediului politic-partidic, având în vedere că, în Constituția României se prevede,
ca principiu fundamental, pluralismul politic, și nu pluralismul politico-partidic, cum, în mod eronat, dar și
abuziv, se întâmplă în prezent.
Lorin Fortuna
Coordonator al Grupului Constituțional „Timișoara”
Epilog
Avertisment
(imn)
Când cizma puterii striveşte, profană,
Adânci năzuinţe, în suflet sădite,
E semn că, la cârmă, pândeşte, vicleană,
Reptila trădării, cu legi otrăvite.
Când cel ce înşeală împarte speranţa,
Un fulger se aprinde pe cerul durerii.
Povara discordiei înclină balanţa
Şi-alungă virtutea-n exilul tăcerii.
Când lupii politici dau iama prin turme,
In colţii prădalnici sfârşi-vor mioare
Şi nu va fi cine prăpădul să-1 curme
Şi nu va fi cine s-audă cum doare.
Aşa ne vor frânge vrăjmaşii fiinţa,
Cu cozi de topor care-şi seceră fraţii,
De nu vom clădi, ca un zid, conştiinţa,
Să apere Ţara, în rând cu Carpaţii.
(Lorin Fortuna, volumul Poemul Existenței)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu