Amazon

duminică, 25 noiembrie 2012

Prima data la Chisinau

                       " Dacă visul unora a fost să ajungă în Cosmos, eu viața întreagă am visat să trec Prutul." ( Grigore Vieru)

















        Peste 2 zile se implineste un an de cand am trecut si eu Prutul.In afara faptului ca mi-au cerut pasaportul la control, nu am simtit niciodata ca sunt pe pamant strain. Era  o zi friguroasa, dar frumoasa, de noiembrie. Dupa 11 ore  de drum, puneam piciorul in Chisinau. Ajunsesem cu o ora mai devreme, adica pe la 4 dimineata. Stateam in Gara de Sud, impreuna cu o fata din Moldova, studenta la Sibiu, si cu un caine. Eu aveam de asteptat pana  la 5, ea pana la sase.  Pe la 5 soseste Roman Baghici dupa mine.  Mergem la Casa Radio. Acolo m-am simtit foarte bine.  Atunci am mancat pentru prima data bomboane de la" Bucuria"( si m-am indragostit de bomboanele produse acolo). La 8 dimineata eram deja in emisie invitat. Prezentatori fiind Roman Baghici, Daniela Caraiman, Paula Munteanu. Apoi a urmat o plimbare prin oras. La ora 11 ma asteptau in emisiune Rody si Tina( Rodion Gustiuc si Cristina Galbici). Emisiunea a durat pana la 13, dar eu am vorbit doar o ora.Dupa aceea ghid prin oras mi-a fost Cristina Galbici.  Am insistat atunci deosebit de mult sa merg la mormantul lui Ion si Doina Aldea- Teodorovici. Mama acasa stia ca eu cand ajung acolo voi merge la mormantul lor.Era deja seara, si Cristina tot mai avea sa-mi mai arate locuri. Ne-am dus inapoi la radio. Eu am stat si am mancat, apoi am urcat la etaj. Se apropia de ora 18, eu la 19 aveam masina inapoi. La rugamintea Cristinei Galbici, Daniel Voda si Cristina Jandic( atunci nu stiam cine sunt) m-au condus seara la autocar. Eu ziua deja schimbasem leii nostri in lei moldovenesti. La cumpararea biletului nu aveam destui lei moldovenesti, asa ca i-am ramas dator Cristinei Jandic cu 10 lei moldovenesti.  Seara, inapoi pe autocar, ma intorceam acasa. Am stat cam o ora pe vama la control. Vreo cateva zile am avut probleme cu stomacul, dar asta nu m-e impiedicat sa nu mai merg. Anul asta am fost de 2 ori. In total am vizitat Chisinaul de 3 ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu