Amazon

marți, 20 noiembrie 2012

Copilaria mea

Irina Staver m-a inspirat sa scriu postarea asta.



In copilaria mea nu exista facebook, internet sau calculator. Aveam un aparat de radio de pe vremea bunicii( prin 2001 mi-am luat un radiocasetofon), doua aparate walkman, un televizor care se strica foarte des. Jocurile mele erau Slinky( am si acum deoarece se pare ca a revenit moda), un tetris- cine nu avea atunci asa ceva- si cubul acela.Atunci vedeam<< Mesager>> seara la ora 21 pe TVR 2. Acum e pe TVR 2 pe la 5 si ceva dimineata. Noroc cu internetul. Atunci cadeam de obosit, doar vineri si sambata si in vacante, jos de oboseala pe la 1 noaptea. Pana atunci dansam de rupeam pe muzica difuzata la radio. Aveam vreo 4  statii radio, dar bune. Aveam un televizor vechi, dar aveam la ce sa ma uit. Acum am unul performant cu cablu, dar nu am la ce sa ma uit. Am 100 de canale, dar si alea degeaba.Daca ma uit la vreo 3, dar si la alea rar. Atunci erau difuzate emisiuni de varietati internationale, acum nimic. Atunci aveam desene de calitate buna, acum ma uit la unele si nu inteleg nimic.  Ah, am uitat sa spun ca sunt din generatia alora care au prins transmisia prin radioficare. Imi aduc aminte cu placere de statia  de radioficare Sacele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu